Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích – Bc. Ivo Vondrášek
Bc. Ivo Vondrášek
Diplomová práce
Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích
Retailing and Marketing Recommendations for Grocery Stores in Small Towns
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingu maloobchodních prode-jen potravin v obcích. Cílem této práce bylo vytvořit marketingová doporučení pro maloobchodní prodejny potravin v malých obcích za účelem zlepšení jejich vztahu se zákazníky a zvýšení návštěvnosti těchto maloobchodních prodejen. Práce obsa-huje zpracování kvalitativního průzkumu realizovaného formou hloubkových roz-hovorů …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing of grocery stores. The aim of this work was to develop marketing recommendations for grocery stores in small towns in order to improve their relationships with customers and increase traffic to the outlets. Resultscontain qualitative research in the form of in-depth interviews of twenty operators of grocery stores in Brno region, the outputs of these interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VONDRÁŠEK, Ivo. \textit{Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/97s5k2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Přístupy k pracovní schopnosti na individuální úrovni s ohledem na budoucnost. Age management pro věkovou kategorii 30 až 49 let
Natálie Siberová -
Category management dětské výživy
Eva Wotřelová -
Category management dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků
Petra Vechetová -
Category management ve společnosti Bosch
Veronika Knotová -
Aplikace globálního konceptu category managementu vybrané firmy na českém trhu
Eva Küblbeková -
Category management v oblasti pracích prostředků se zaměřením na dětský segment praní
Tereza Švubová -
Category management
Michaela Konečná
Název
Vložil
Vloženo
Práva