Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace – Petra Adámková
Petra Adámková
Bachelor's thesis
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Regional brand of food and agricultural products: regional differentiation
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje regionální značky potravin a zemědělských produktů z pohledu regionální diferenciace. V první části jsou na základě odborné literatury zpra-covány relevantní pojmy a definice a představen koncept regionálních značek pod zášti-tou Asociace regionálních značek. Druhá část, pomocí samostatně vytvořené databáze potravin a zemědělských produktů certifikovaných ARZ, analyzuje tyto …viacAbstract:
The bachelor thesis analyzes the regional brand of food and agricultural products from the perspective of regional differentiation. The first part is based on the processing sci-entific literature and relevant concepts and definitions, presenting the concept of re-gional brands under the auspices of the Association of regional brands.The second part with the help of using self-created database of food …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ondřej Konečný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADÁMKOVÁ, Petra. \textit{Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/9810l4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Regionální marketing
Darya Ussova -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Distribuce a marketing regionálních potravin
Petra Novotná -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová
Názov
Vložil
Vložené
Práva