František Peterka
Diplomová práce
Interaktivní média v ČR
Interactive media in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do třech částí. V úvodu je definovaná interaktivní reklama a jsou popsány jednotlivé typy internetové a mobilní reklamy. Druhá část je zaměřena na na zajímavé internetové a mobilní projekty v České republice nabízející klientům nové možnosti komunikace protřednictvím internetu a mobilního telefonu. Poslední část je věnována projektu společnosti Golf Europe a počáteční reklamní …víceAbstract:
This paper is divided into 3 parts. First part defines the interactive media and describes particular types of internet and mobile media. The second part is focused on interesting projects in the Czech Republic, which offer new possibilities of internet and mobile advertising. The last part describes the project www.golfeurope.cz and its starting campaign with using the interactive media.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Ondřej Raška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24641
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Kateřina GRUNTOVÁ -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov