František Peterka

Diplomová práce

Interaktivní média v ČR

Interactive media in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do třech částí. V úvodu je definovaná interaktivní reklama a jsou popsány jednotlivé typy internetové a mobilní reklamy. Druhá část je zaměřena na na zajímavé internetové a mobilní projekty v České republice nabízející klientům nové možnosti komunikace protřednictvím internetu a mobilního telefonu. Poslední část je věnována projektu společnosti Golf Europe a počáteční reklamní …více
Abstract:
This paper is divided into 3 parts. First part defines the interactive media and describes particular types of internet and mobile media. The second part is focused on interesting projects in the Czech Republic, which offer new possibilities of internet and mobile advertising. The last part describes the project www.golfeurope.cz and its starting campaign with using the interactive media.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Ondřej Raška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24641

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo