Návrh projektového plánu pro akci „Shybuj a pomáhej“ – Martin Matuška
Martin Matuška
Bachelor's thesis
Návrh projektového plánu pro akci „Shybuj a pomáhej“
Project plan for event „Shybuj a pomáhej“.
Anotácia:
Matuška Martin, Návrh projektového plánu pro akci „Shybuj a pomáhej“. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá návrhem projektového plánu pro akci „Shybuj a pomáhej“. Cílem je plán projektu, zvýšení povědomí o projektu a také návrh řešení, jak toho dosáhnout. Práce se opírá o informace z pořádající neziskové organizace a zkušenosti pořadatelů.Abstract:
Matuska Martin, Project plan for event „Shybuj a pomáhej“. Bachelor thesis. Brno: Mendel university, 2024. The bachelor's thesis deals with the design of a project plan for the event "Shybuj a pomáhej". The aim is to develop the project plan, raise awareness about the project, and also propose solutions to achieve this. The thesis is based on information from the organizing non-profit organization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Oponent: Sylvie Formánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev