Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk – Bc. Lukáš Hornoch
Bc. Lukáš Hornoch
Master's thesis
Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk
Student's learning strategies in the subject of English language
Abstract:
Diplomová práce s názvem Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk se zabývá problematikou žákovských strategií učení se cizím jazykům. Zaměřuje se na popis strategií učení, jejich místo v procesu žákovského učení a také na faktory, které podobu těchto strategií mohou ovlivňovat. Realizovaný výzkum zjišťuje využívání konkrétních strategií gymnaziálními žáky a také se zaměřuje na některé …moreAbstract:
The thesis Student's learning strategies in the subject of English language deals with the issue of students' language learning strategies.It focuses on description of startegies of learning, their place in the proces of student's learning and also focuses on factors which can influence the nature of these strategies. The reaserch investigates usage of concrete strategies by gymnasiums students and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vu4rg/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2015
- Supervisor: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Reader: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Postoj skandinávských jazykových institucí k anglickému jazyku a anglicismům
Matyáš Dvořák -
Postoje žáků k angličtině a učení se anglickému jazyku
Markéta MÜLLEROVÁ