Zuzana Horáková

Diplomová práce

Komunikace s médii a publicita neziskové organizace

Communication with the Mass Media and Publicity of a Non-Profit Organization
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou komunikace neziskových organizací s médii. V teoretické části práce vymezuje obecné definice a pojmy z oblasti komunikační strategie, public relations či masmédií a soustředí se na popsání specifik a odlišností pro použití těchto nástrojů pro neziskové organizace. Dále se práce zaměřuje na problematiku neziskových organizací. V praktické části této práce dochází k …více
Abstract:
This Diploma thesis focuses on the communication of non-profit organizations with media. Theoretical part defines general definitions and terms from the sphere of communication strategy, public relations or media. It focuses on describing the specifications and distinctions for using these tools in case of non-profit organizations. Practical part contains an analysis of the communication strategy of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
  • Vedoucí: Martin Musil
  • Oponent: Markéta Klimešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34240