Martin TOŠENOVSKÝ
Bachelor's thesis
Historie značky (brand)
History of Brand
Abstract:
Autor vychází ze svých dosavadních zkušeností a nabytých znalostí v oblasti práce se značkou. V teoretické části bakalářské práce podává historický exkurz do vývoje značek. V praktické části práce se zaměřuje na současný pohled na značku jako na nejcennější majetek firmy.Abstract:
The author draws on the present experience and knowledge in sphere of work with brand mark. In theoritical part of bachelor`s work he gives historical excursion into the mark development. In practical part of the work he fixates for present sight view of brand as a prize property of the company.Keywords
Značka historie značky znaky rodové značky domovní znamení vývěsní štíty vývoj značky obraz značky náměty značek význam značky věrnost značce funkce značky ochranná známka grafický designér grafický design design manuál cena značky redesign značky testování značky péče o značku řízení značky budování značky budoucnost značky pozicování značky firemní identita image goodwill.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2007
Identifier:
5461
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOŠENOVSKÝ, Martin. Historie značky (brand). Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine arts / Multimedia and design
Theses on a related topic
-
Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren
Elena Ivanova -
Design redesign
Jaromír Květoň -
Ochranná známka (pojem, druhy, tvorba, zápisné řízení, ochrana)
Miroslava Kunclová -
Evropská ochranná známka
Natálie REKOVÁ -
Ochranná známka Barum
Stanislava ŠUBOVÁ -
Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů
Jiří GRAČKA -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová