Helena KŘIVOHLÁVKOVÁ

Bakalářská práce

Verbální manipulace v reklamě

Verbal manipulation in advertising
Abstract:
The present study deals with usage of words in advertising and their influence on it. The differences in abilities between written and spoken language are demonstrated, likewise the different impact of media on consumers is determined. This study provides the most important rules for writing a good advertising text. The analysis explores the usage of these rules by three selected mobile phone operators …více
Abstract:
Tato studie se zabývá používáním slov v reklamě a jejich vlivem na ni. Jsou zde demonstrovány rozdíly v působení a ve využití mluveného a psaného jazyka, stejně jako je uveden rozdílný vliv médií na spotřebitele. Tato práce uvádí nejdůležitější pravidla pro psaní dobrých reklamních textů. Analýza zkoumá používání těchto pravidel v reklamách třech vybraných mobilních operátorů. Analytická část této …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor: 13894

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘIVOHLÁVKOVÁ, Helena. Verbální manipulace v reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe