Verbální manipulace v reklamě – Helena KŘIVOHLÁVKOVÁ
Helena KŘIVOHLÁVKOVÁ
Bakalářská práce
Verbální manipulace v reklamě
Verbal manipulation in advertising
Abstract:
The present study deals with usage of words in advertising and their influence on it. The differences in abilities between written and spoken language are demonstrated, likewise the different impact of media on consumers is determined. This study provides the most important rules for writing a good advertising text. The analysis explores the usage of these rules by three selected mobile phone operators …víceAbstract:
Tato studie se zabývá používáním slov v reklamě a jejich vlivem na ni. Jsou zde demonstrovány rozdíly v působení a ve využití mluveného a psaného jazyka, stejně jako je uveden rozdílný vliv médií na spotřebitele. Tato práce uvádí nejdůležitější pravidla pro psaní dobrých reklamních textů. Analýza zkoumá používání těchto pravidel v reklamách třech vybraných mobilních operátorů. Analytická část této …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor:
13894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘIVOHLÁVKOVÁ, Helena. Verbální manipulace v reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky jazykové manipulace a propagandy v ruských médiích (jazykově kritické a lingvodidaktické hledisko)
Hana Beranová -
Vybrané prostředky manipulace uvnitř sekt
Lucie Gabarová -
Prostředky manipulace v Direct-mailech
Klára BROKEŠOVÁ -
Jazyková manipulace a propaganda v dílech Jana Hostáně pro děti a mládež
Adéla KOLÁŘOVÁ -
Mediální manipulace současnosti
Inesa PLASSOVÁ -
Prostředky persvaze a manipulace ve válečném zpravodajství (teze disertační práce)
Jaroslava Nováková -
Prostředky persvaze a manipulace ve válečném zpravodajství
Jaroslava Nováková -
Komparace jazykových prostředků v české a německé marketingové komunikaci se zaměřením na prvky mediální manipulace
Lenka KOSAŘOVÁ