Role regionálního produktu v regionálním rozvoji – Alena Fabiánková
Alena Fabiánková
Bachelor's thesis
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
The Role of Regional Product in Regional Development
Abstract:
Tato bakalářská práce je zpracována na téma role regionálního produktu v regionálním rozvoji. Teoretická část je za založena studiu literatury a dokumentů, týkající se této pro-blematiky. Jsou v ní vymezeny základní pojmy zpracované cíle a metodika. Je zde cha-rakteristika regionu Českosaské Švýcarsko. Součástí teoretické části je popis regionální produktů, služeb a zážitků. V závěrečné části práce …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of regional product in regional development. The theoretical part is based on the study of literature and documents related to this issue. It defines the basic concepts of the objectives and methodology which are characteristic for the region Českosaské Švýcarsko. And further theoretical part also included a descrip-tion of regional products, services and experiences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FABIÁNKOVÁ, Alena. \textit{Role regionálního produktu v~regionálním rozvoji}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/98qnji/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
The development of the Issyk-Kul region
Farida Baiysheva -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights