Založení, rozvoj a řízení PR agentury – Mgr. Jakub LOHNISKÝ
Mgr. Jakub LOHNISKÝ
Diplomová práce
Založení, rozvoj a řízení PR agentury
Founding, development and managing of PR agency
Anotace:
Public relations jsou přijímány jako důležitá součást činnosti managementu a jsou považovány za důležitý prvek pro ziskovost a úspěšnost společnosti nebo organizace. Tato diplomová práce se zabývá analýzou trhu public relations v České republice v souvislosti se založením nové PR agentury. Diplomová práce také zkoumá procesy, které ovlivňují vznik nové PR agentury a její úspěšné fungovaní v konkurenčním …víceAbstract:
Public Relations are seen as an important part of management duties and perceived as a key element on the way to profitability and overall company success. This diploma project analyses the public relations market in Czech Republic through establishing new PR agency business. It analyses processes that influence establishment and further successful operations of a new PR agency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
7599
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOHNISKÝ, Jakub. Založení, rozvoj a řízení PR agentury. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Petr Rajtšlégr -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Olga Evtushenko -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková