Jan Bauer
Bachelor's thesis
Propagační mix
Promotion mix
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem reklamy. V teoretické části je charakterizován pojem marketing, jednotlivé složky marketingového mixu, propagační mix a bližší pozornost je pak věnována reklamě. Zejména tvorbě a realizaci reklamní kampaně, psychologii reklamy a jejího působení pomocí motivů, či metodám hodnocení reklamy. Praktická část je věnovaná třem televizním spotům od společností GE Money Bank …moreAbstract:
The thesis is focused on the advertising. The theoretical part explains the terms like marketing, components of marketing mix, promotional mix and special attention is paid to advertising. Especially to the process of creating advertising campaign, psychology of the advertising, influence on consumers by different appeal, and evaluation methods of advertising. The practical part is focused on three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Reader: Jan Král, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
Aneta Průšková -
Význam audiovizuálního sdělení v reklamní tvorbě
Adam Zaňka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights