Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části – Marcel Flügel
Marcel Flügel
Bakalářská práce
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Housing behaviour of Generation Z consumers in a selected urban area
Anotace:
Bakalářská práce popisuje chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části Praha 18. Cílem práce je popsat a zhodnotit chování spotřebitelů spadajících do generace Z v oblasti bydlení v městské části Praha 18. Hlavního cíle je dosaženo prostřednictvím primárního marketingového šetření. Ze závěrů šetření je popsán nákupní rozhodovací proces spotřebitele, a to především v …víceAbstract:
The bachelor's thesis describes the behavior of consumers from generation Z in the area of housing in the selected urban district of Prague 18. The aim of the thesis is to describe and evaluate the behavior of consumers belonging to Generation Z in the area of housing in the urban area of Prague 18. The main goal is to achiev through a primary marketing investigation. From the conclusions of the investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zi5mq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Perception of Natural Cycles in the Works of Scott Russel Sanders and Alice Walker
Pavla Milerski -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Vliv nekalých praktik na spotřebitelské chování a jejich vnímání značek
Natálie Filová -
Marketing aspects of consumer price perception
Georgios Tsiligiannis -
Vliv vnímání značky a původu piva na spotřebitelské chování
Dominika Vavřincová -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva