Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části – Marcel Flügel
Marcel Flügel
Bachelor's thesis
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Housing behaviour of Generation Z consumers in a selected urban area
Abstract:
Bakalářská práce popisuje chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části Praha 18. Cílem práce je popsat a zhodnotit chování spotřebitelů spadajících do generace Z v oblasti bydlení v městské části Praha 18. Hlavního cíle je dosaženo prostřednictvím primárního marketingového šetření. Ze závěrů šetření je popsán nákupní rozhodovací proces spotřebitele, a to především v …moreAbstract:
The bachelor's thesis describes the behavior of consumers from generation Z in the area of housing in the selected urban district of Prague 18. The aim of the thesis is to describe and evaluate the behavior of consumers belonging to Generation Z in the area of housing in the urban area of Prague 18. The main goal is to achiev through a primary marketing investigation. From the conclusions of the investigation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/zi5mq/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLÜGEL, Marcel. \textit{Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/9939dp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Perception of Natural Cycles in the Works of Scott Russel Sanders and Alice Walker
Pavla Milerski -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Vliv nekalých praktik na spotřebitelské chování a jejich vnímání značek
Natálie Filová -
Marketing aspects of consumer price perception
Georgios Tsiligiannis -
Vliv vnímání značky a původu piva na spotřebitelské chování
Dominika Vavřincová -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva