Vliv Guerilla marketingu na kupní chování zákazníků – Denisa Ozdincová
Denisa Ozdincová
Bakalářská práce
Vliv Guerilla marketingu na kupní chování zákazníků
The Impact of Guerilla Marketing on Customer Behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se má za cíl zkoumat vliv guerilla marketingu na nákupní chování zákazníků. V práci je vycházeno z předpokladu, že zákazníci nejsou obeznámeni s touto problematikou, neznají pojem "guerilla marketing" ani charakteristiku této marketingové strategie. K výzkumu je využita metoda dotazníkového šetření a hloubkového rozhovoru. Hloubkový rozhovor doplňuje záznamový arch. Obě metody jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to investigate the influence of guerrilla marketing to customer purchasing behaviors. The work started from the assumption that customers are not familiar with this issue, they do not know the term "guerilla marketing" or characteristics of this marketing strategy. The research used the method of questionnaire survey and in-depth interview. Adds depth interview record sheet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Odin in Norse Mythology on the Character of Gandalf in J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings
Vojtěch Sternberg -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák -
Nekonvenční formy marketingu a jejich vliv na spotřebitele
Kristýna Chládková -
Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
Petra Kotalová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák