Denisa Ozdincová

Bakalářská práce

Vliv Guerilla marketingu na kupní chování zákazníků

The Impact of Guerilla Marketing on Customer Behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se má za cíl zkoumat vliv guerilla marketingu na nákupní chování zákazníků. V práci je vycházeno z předpokladu, že zákazníci nejsou obeznámeni s touto problematikou, neznají pojem "guerilla marketing" ani charakteristiku této marketingové strategie. K výzkumu je využita metoda dotazníkového šetření a hloubkového rozhovoru. Hloubkový rozhovor doplňuje záznamový arch. Obě metody jsou …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to investigate the influence of guerrilla marketing to customer purchasing behaviors. The work started from the assumption that customers are not familiar with this issue, they do not know the term "guerilla marketing" or characteristics of this marketing strategy. The research used the method of questionnaire survey and in-depth interview. Adds depth interview record sheet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Jana Ostrožná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava