Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her – Bc. Zdeňka BOŘÍKOVÁ
Bc. Zdeňka BOŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her
School children and visuality, audiovisuality of computer games
Anotace:
Téma práce je Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her. Práce se zaměřuje na analýzu vybraného vzorku počítačových her, kterými se baví školní mládež v současné době v základním školství. Práce dále obsahuje analýzu daných herních prostředí v kontextu audiovizuality, narativity, vizuality a výtvarného zpracování. Vliv na výtvarné a etické cítění mládeže, včetně možného vlivu na její …víceAbstract:
This thesis named Students and visuality, audiovizuality of computer games. The work focuses on the analysis of a selected sample of computer games which are playing school children currently in primary education. The work also includes analysis of the gaming environment in the context audiovizuality, narrative, visuality and visual processing. Influence on art and ethical sensibilities of children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOŘÍKOVÁ, Zdeňka. Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VVJ
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické aspekty argumentačních her s historickou tematikou zasazených do virtuálního prostředí
Jan Mottl -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ