Mariia Firsova

Bakalářská práce

Product placement a jeho uplatnění ve filmu Stranger things

Product placement in the Stranger Things.
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám product placementem, jeho vývojem a celkovou problematikou umísťování produktu do audiovizuálních děl. Záhlavním cílem bakalářské práce bylo zhodnotit účinnost product placementu ve filmu Stranger Things. Ve své práci mimo jiné zjišťuji jaké jsou silné a slabé stránky umístěného produktu, jeho historický vývoj a uvádím faktory ovlivňující product placement. Na základě …více
Abstract:
The aim of this work is to investigate product placement as a marketing tool, its development throughout years and its general problems. The main focus of my research is to study the ways product placement influences consumers’ behaviour, highlight its strengths and weaknesses and show factors which determine the effectiveness of this marketing policy. In conclusion it is necessary to propose possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79451