Marketing neziskové organizace (případová studie) – Bc. Tereza Šebestová, DiS.
Bc. Tereza Šebestová, DiS.
Diplomová práce
Marketing neziskové organizace (případová studie)
Marketing of nonprofit organization (case study)
Anotace:
Anotace Diplomová práce se zaměřuje na téma „Marketing neziskové organizace“. Na základě případové studie programu Minimalizace šikany vyslovím doporučení, která by mělo občanské sdružení AISIS udělat, aby se program lépe uplatnil na trhu. Nejprve se věnuji problematice neziskových organizací a následně marketingu v jejich životě. Nedílnou součástí práce je marketingový mix a SWOT analýza programu …víceAbstract:
Anotace Diplomová práce se zaměřuje na téma „Marketing neziskové organizace“. Na základě případové studie programu Minimalizace šikany vyslovím doporučení, která by mělo občanské sdružení AISIS udělat, aby se program lépe uplatnil na trhu. Nejprve se věnuji problematice neziskových organizací a následně marketingu v jejich životě. Nedílnou součástí práce je marketingový mix a SWOT analýza programu …víceKlíčová slova
Klíčová slova Nezisková organizace fundraising marketing neziskové organizace marketing služeb SWOT analýza marketingový mix neziskové organizace. Keywords Non-profit organization marketing for non-profit organization services marketing SWOT Analysis marketing mix for non-profit organization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lt0c4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jana Adamcová
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
Eliška Zukalová -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Komunikační mix neziskové organizace
Lucie VONDRYSKOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová