Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o. – Bc. Lucie Mondspiegelová
Bc. Lucie Mondspiegelová
Bachelor's thesis
Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit, zda je pro společnost AFIM, s. r. o. vhodné vstoupit na nový trh s novým produktem. V současné době společnost působí na B2B trhu. Zde prodává reklamní předměty. Chtěla by vstoupit i na spotřebitelský trh. Toho chce docílit otevřením nové prodejny přímo v Českém Krumlově, kde sídlí a nabídnout v ní suvenýry a dárkové předměty. Abych docílila potřebných závěrů, zvolila …moreAbstract:
The aim of this project is to assess whether the company AFIM, ltd should enter a new market with a new product. The company currently operates in the B2B market. Here, it offers the printing of promotional goods. It would like to come to the consumer market. It wants to open a new shop right in Český Krumlov and offer souvenirs and gifts there. So to get the necessary conclusion, I chose the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/chwed/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Lenka Hrubá
- Reader: Ing. Vendula Simotová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MONDSPIEGELOVÁ, Lucie. \textit{Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/99p2kb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova