Bc. Lucie Mondspiegelová

Bachelor's thesis

Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.

Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit, zda je pro společnost AFIM, s. r. o. vhodné vstoupit na nový trh s novým produktem. V současné době společnost působí na B2B trhu. Zde prodává reklamní předměty. Chtěla by vstoupit i na spotřebitelský trh. Toho chce docílit otevřením nové prodejny přímo v Českém Krumlově, kde sídlí a nabídnout v ní suvenýry a dárkové předměty. Abych docílila potřebných závěrů, zvolila …more
Abstract:
The aim of this project is to assess whether the company AFIM, ltd should enter a new market with a new product. The company currently operates in the B2B market. Here, it offers the printing of promotional goods. It would like to come to the consumer market. It wants to open a new shop right in Český Krumlov and offer souvenirs and gifts there. So to get the necessary conclusion, I chose the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Lenka Hrubá
  • Reader: Ing. Vendula Simotová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management