Vente directe des aliments biologiques en République tcheque – Anežka BOTLÍKOVÁ
Anežka BOTLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Vente directe des aliments biologiques en République tcheque
Direct selling of organic food in the Czech republic
Abstract:
The bachelor thesis deals with direct selling of organic food in the Czech republic. The theoretical part treats a definition of direct selling. It covers its three selected forms and examines their potential to create direct relations between producers and consumers. It also outlines their impact on society functionning and presents some forms of direct selling used abroad the Czech republic could …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přímým prodejem biopotravin v České republice. V teoretické části pojednává o definici přímého prodeje a věnuje se třem jeho vybraným formám, v jejichž rámci zkoumá možnosti vzniku přímých vztahů mezi producenty a spotřebiteli. Nastiňuje též dopad těchto vztahů na fungování společnosti a představuje formy přímého prodeje uplatňované v zahraničí, jimiž by se Česká republika …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
158585
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Clara Woelflinger
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOTLÍKOVÁ, Anežka. Vente directe des aliments biologiques en République tcheque. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Přímé vztahy mezi biozemědělci a zákazníky - analýza podmínek pro přímý prodej
Matěj Kotouček -
Vliv zaměstnaneckých akcí na vztahy mezi pracovníky ve firmě
Šárka Sommerová -
Spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru a jeho alternativ v České republice
Kateřina Laňarová -
Ekonometrická analýza nabídky a poptávky vybraných druhů ovoce a jejich výrobků v ČR.
Štěpán Spilka -
Spotřebitel a nabídka mléka a mléčných výrobků Královéhradeckého kraje
Dana Vízková -
Ochrana spotřebitelů proti agresivním obchodním praktikám se zaměřením na podomní prodej
Kateřina Veselá -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights