Bc. Miroslava Žikešová

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků u vybraného podnikatelského subjektu, kterým je autoservis a pneuservis TELESTAR s. r. o. Cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků a navrhnout konkrétní doporučení, které povedou ke zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s tématem práce. V praktické části byla spokojenost zákazníků sledována prostřednictvím …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the customer satisfaction with the business subject, which is car service and tire service TELESTAR s. r. o. The aim of this thesis is customer satisfaction analysis and propose of specific recommendations which will lead to improvement. The theoretical part defines the basic concepts related to the topic of thesis. In the practical part, customer satisfaction was monitored …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Martíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku