Vliv merchandisingu na prodejnost zboží – Alice KOVAŘÍKOVÁ
Alice KOVAŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Vliv merchandisingu na prodejnost zboží
The effect of merchandising on product sales
Anotace:
Cílem předložené diplomové práce bylo zmapování současného stavu merchandisingu v prodejně s autodílny za pomoci místního šetření na prodejně a shromáždění dostupných kvantitativních dat a ostatních potřebných informací od majitelky prodejny. Zjištění vlivu merchandisingových nově zavedených metod bylo provedeno za pomoci tří variant přeskládání zboží a zpracování výsledků z měření prodeje neparametrickými …víceAbstract:
The aim of the submitted diploma thesis was detection the current conditions of merchandising in a car shop by local survey in the store and collecting available quantitative data and other necessary information from the store owner. The evaluation of merchandising newly introduced methods was determined by three variants of rearrangement of goods and processing of results from sales measurement by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVAŘÍKOVÁ, Alice. Vliv merchandisingu na prodejnost zboží. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Uplatnění merchandisingu a podpory prodeje
Petra KYRIÁNOVÁ -
Merchandising
Lenka Havelková -
Design produktu a podpora prodeje pro skateboardovou značku
Michal HLADÍK