Alice KOVAŘÍKOVÁ

Diplomová práce

Vliv merchandisingu na prodejnost zboží

The effect of merchandising on product sales
Anotace:
Cílem předložené diplomové práce bylo zmapování současného stavu merchandisingu v prodejně s autodílny za pomoci místního šetření na prodejně a shromáždění dostupných kvantitativních dat a ostatních potřebných informací od majitelky prodejny. Zjištění vlivu merchandisingových nově zavedených metod bylo provedeno za pomoci tří variant přeskládání zboží a zpracování výsledků z měření prodeje neparametrickými …více
Abstract:
The aim of the submitted diploma thesis was detection the current conditions of merchandising in a car shop by local survey in the store and collecting available quantitative data and other necessary information from the store owner. The evaluation of merchandising newly introduced methods was determined by three variants of rearrangement of goods and processing of results from sales measurement by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOVAŘÍKOVÁ, Alice. Vliv merchandisingu na prodejnost zboží. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management