Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements

Sexism in Advertising: More Than 40 Years Since Goffman's Gender Advertisements
Anotácia:
V této bakalářské práci se budu věnovat sexismu a genderové stereotypizaci v české televizní reklamě. Cílem bude popsat základní tendence v zobrazování mužů a žen v televizních reklamách a jejich srovnání s více jak 40 let starým dílem od Ervinga Goffmana Gender Advertisements (1979). V teoretické části vysvětlím některé zásadní pojmy (sexismus, genderové stereotypy, reklama, ), které budu poté v průběhu …viac
Abstract:
In this bachelor thesis I will deal with sexism and gender stereotyping in Czech television advertising. The aim will be to describe the basic tendency in the portrayal of men and women in television commercials and their comparison with the more than 40-year-old work by Erving Goffman's Gender Advertisements (1979). In the theoretical part I will explain some basic concepts (sexism, gender stereotypes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Gabriela Fatková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠAFAŘÍKOVÁ, Tereza. Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Anthropology / Social and Cultural Anthropology