Die Problematik der tschechischen und deutschen Schulkinder mit besonderen Bedürfnissen - Grundlagen der Bildung von Kindern und Jugendlichen mit geistiger Behinderung – Kateřina TUHÁČKOVÁ
Kateřina TUHÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Die Problematik der tschechischen und deutschen Schulkinder mit besonderen Bedürfnissen - Grundlagen der Bildung von Kindern und Jugendlichen mit geistiger Behinderung
Problems of Czech and German schoolchildren with special educational needs - Education grounds of mentally handicapped schoolchildren and youth
Abstract:
The bachelor thesis is focused on education of mentally handicapped schoolchildren. It compares this area of pedagogy - specifically in the Czech and German special school.In the theoretical part are characterized terms such as special educational need, mental retardation, its causes and classification of mental retardation. In the second half is described education of mentally handicapped schoolchildren …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit hat sich auf die Problematik der Ausbildung der Schüler mit einer geistigen Behinderung konzentriert. Die Bachelorarbeit vergleicht diesen Bereich der Pädagogik konkret in der tschechischen und deutschen Sonderschule. Im theoretischen Teil wird der Begriff sonderpädagogischer Förderbedarf, geistige Behinderung und ihre Klassifikation und die Ursachen der geistigen Behinderung charakterisiert …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
41283
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. et PaedDr. Marta Panušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUHÁČKOVÁ, Kateřina. \textit{Die Problematik der tschechischen und deutschen Schulkinder mit besonderen Bedürfnissen - Grundlagen der Bildung von Kindern und Jugendlichen mit geistiger Behinderung}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/9a4lsu/.
Jak správně citovat práci
TUHÁČKOVÁ, Kateřina. Die Problematik der tschechischen und deutschen Schulkinder mit besonderen Bedürfnissen - Grundlagen der Bildung von Kindern und Jugendlichen mit geistiger Behinderung. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina