Bc. Kamila Chramostová

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook

New Trends in Marketing Focused on the Facebook Social Network
Abstract:
Tato práce se snaží ohlédnout za tradičními médii a jejich vlastnostmi a s tím souvisejícími marketingovými postupy, aby ukázala rozdíl v nových přístupech v komunikaci a způsobu jakým nová média, potažmo web 2.0 a zéjména sociální sítě změnily marketingové trendy. Ukáže způsob nové přímé komunikace se zákazníkem, využití nových pravidel marketingu a PR na Facebooku, jaké možnosti tato sociální síť …more
Abstract:
This paper tries to look beyond traditional media and their properties in related marketing practices, to show the difference in new communication approaches and how new media, including Web 2.0 and social networks in particular, change marketing trends. It shows a new way of direct communication with the customer, application of new marketing rules and PR on Facebook, possibilities social networking …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 2. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 2. 2012
  • Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Reader: Mgr. Martina Ivičič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta