Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook – Bc. Kamila Chramostová
Bc. Kamila Chramostová
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook
New Trends in Marketing Focused on the Facebook Social Network
Anotace:
Tato práce se snaží ohlédnout za tradičními médii a jejich vlastnostmi a s tím souvisejícími marketingovými postupy, aby ukázala rozdíl v nových přístupech v komunikaci a způsobu jakým nová média, potažmo web 2.0 a zéjména sociální sítě změnily marketingové trendy. Ukáže způsob nové přímé komunikace se zákazníkem, využití nových pravidel marketingu a PR na Facebooku, jaké možnosti tato sociální síť …víceAbstract:
This paper tries to look beyond traditional media and their properties in related marketing practices, to show the difference in new communication approaches and how new media, including Web 2.0 and social networks in particular, change marketing trends. It shows a new way of direct communication with the customer, application of new marketing rules and PR on Facebook, possibilities social networking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o13mq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: Mgr. Martina Ivičič
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her
Pavla Jurůtková -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.
Tomáš Kužel -
Výkonnostný marketing na Facebooku
Juraj Hladký -
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková -
Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou
Anna Flanderková -
Marketing firem na sociálních sítích se zaměřením na Facebook
Alice Zbořilová -
Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích
Lukáš Caska