Bc. Kamila Chramostová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook

New Trends in Marketing Focused on the Facebook Social Network
Anotace:
Tato práce se snaží ohlédnout za tradičními médii a jejich vlastnostmi a s tím souvisejícími marketingovými postupy, aby ukázala rozdíl v nových přístupech v komunikaci a způsobu jakým nová média, potažmo web 2.0 a zéjména sociální sítě změnily marketingové trendy. Ukáže způsob nové přímé komunikace se zákazníkem, využití nových pravidel marketingu a PR na Facebooku, jaké možnosti tato sociální síť …více
Abstract:
This paper tries to look beyond traditional media and their properties in related marketing practices, to show the difference in new communication approaches and how new media, including Web 2.0 and social networks in particular, change marketing trends. It shows a new way of direct communication with the customer, application of new marketing rules and PR on Facebook, possibilities social networking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 2. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Martina Ivičič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta