Ing. Gabriela Modráčková, BA (Hons)

Diplomová práce

Etika a reklama ve farmacii

Pharmaceutical Ethics and Advertisement
Anotace:
Téma mé diplomové práce je "Etika a reklama ve farmacii". Soustředím poznatky k problematice etiky a reklamy v odvětví farmacie se zaměřením na volně prodejné léčivé přípravky. V první části práce jsou uvedeny teoretická východiska, jako je právní úprava reklamy ve smyslu veřejného a soukromého práva. Dále teoretická východiska etiky a reklamy. Zmapuji etické prostředí farmacie na principu samoregulace …více
Abstract:
The topic of my thesis is "Pharmaceutical ethics and advertising". I look up on the issue of ethics and advertising in the pharmacy with a focus on OTC medicines. There are brought the theoretical basis as the legislation on advertising in terms of public and private law in the first part of this work. Furthermore, there is mapped the ethical environment of pharmacy and the principle of self-regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace