Specifické rysy vyučování matematiky na malotřídní škole – Ing. Monika STUDENÁ
Ing. Monika STUDENÁ
Diplomová práce
Specifické rysy vyučování matematiky na malotřídní škole
The Specific Traits of Teaching Mathematics at School with Low Capacity Classes
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku malotřídních škol, klady i zápory těchto škol v současném školském systému. V práci jsou shrnuty poznatky o matematickém vzdělávání a specifických rysech vyučování v prostředí malotřídní školy. Je zde zpracován projekt souboru vyučovacích hodin matematiky ve spojených třídách, jejich přípravy, deskripce jejich průběhu a následné reflexe z pohledu učitelky …víceAbstract:
This diploma work acquaints us with schools with low capacity classes and with their positive and negative aspects. There are summarized facts of mathematical education and. specific traits of teaching at this type of school, in this work. We elaborated set of mathematical lessons in united classes, in the concrete: their preparing, description of their course. Finally follows reflection from a teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2011
Identifikátor:
115410
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Bohumil Novák, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STUDENÁ, Monika. Specifické rysy vyučování matematiky na malotřídní škole. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace výuky ukrajinsky mluvících žáků na české základní škole
Lenka KOUDELKOVÁ -
Pojetí diferenciace a individualizace v práci učitele s žáky se specifickými poruchami učení
Petra Doleželová -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ -
Diferenciace výuky na 1. stupni ZŠ vzhledem k potřebám žáků
Lenka Ježdíková -
Orientační diagnostika fonematické diferenciace žáků na 1. stupni ZŠ
Šárka BORÁKOVÁ -
Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon
Jan DVOŘÁK -
Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy
Kateřina MAFKOVÁ -
Specifika výuky v málotřídní škole
Kamila Rychterová
Název
Vložil
Vloženo
Práva