Stilelemente im Online-Comictagebuch "Heldentage" – Bc. Tereza Kalousová
Bc. Tereza Kalousová
Bachelor's thesis
Stilelemente im Online-Comictagebuch "Heldentage"
Stylistic elements in online comic diary "Heldentage"
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze stylistic elements in a group of online comic diary entries. The thesis begins with a chapter in which the stylistic elements specified are and divided in three groups (lexical elements, syntactic elements, style figures. This chapter is followed by a part about comic. The genre is introduced, the terms are explained, finally, function of language in comic …moreAbstract:
Cíl předkládané práce je analýza stylistických elementů ve skupině komiksů z online blogu “Heldentage”. Práce začíná kapitolou o stylistiských elementech, které jsou rozděleny do tří skupin (lexikální a syntaktické elementy a stylistické figury). Následuje část o komiksu. V ní je představen žánr, vysvětlena základní terminologie a jsou popsány funkce jazyka v komiksu. Autorovi a jeho komiksům je věnován …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ee846/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German Language and Literature
Theses on a related topic
-
Nová substantivní kompozita s internacionálními prepozitivními elementy v současné ruštině a češtině
Eva Štěpánková -
Obrazové štylistické prvky vo filme 2001: Vesmírna odysea
Jana Jelšicová -
Pierwiastek ludzki jako kluczowy element jakości tłumaczenia
Ryszard WANIA -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Server Control Panel
Martin Lukas Mikuš