Bc. Lucie Kahánková

Diplomová práce

CRM pro prodejnu rybářských potřeb

CRM for fishing tackle shop
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl navrhnout inovace pro řízení vztahů se zákazníky v rodinné firmě tak, aby byly vhodně řešeny změny v požadavcích zákazníků pro zlepšení jejich vzájemného vztahu. Konkrétně jde o malou firmu, která provozuje kamennou prodejnu a internetový obchod se zaměřením na rybářské potřeby. V souvislosti s Covid-19 byla kamenná prodejna uzavřena, ale prostřednictvím internetového …více
Abstract:
This diploma thesis aims to design innovations for customer relationship management in a family business so that changes in customer requirements to improve their relationship are appropriately addressed. Specifically, it is a small company that operates a stone shop and an online store focusing on fishing equipment. In connection with Covid-19, the stone shop was closed, but orders are accepted through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dq2mz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Manažerská informatika / Manažerská informatika