Tomáš KUBEC
Master's thesis
Historie české reklamy
History of Czech advertisements
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o vývoji české reklamy na přelomu 19. a 20. století. Pomocí nasbíraného materiálu jsme se pokusili provést rozbor použitých přesvědčovacích metod verbálních, neverbálních i rozboru ikonického textu v kombinaci se sociologicko-historickým exkurzem. Práce si všímá právního omezování reklamy v počátečních letech jejího působení a snahám o právní omezení klamavá reklamy na …viacAbstract:
This thesis deals with a development of the Czech advertisement at the turn of the 19th and 20th century. With the help of the collected material, we tried to make an analysis of used verbal and nonverbal convincing methods, and the analysis of the iconic text with a combination of sociological and historical excursus. The thesis notices a law limitation of the advertisement during the early years …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Zverejniť od: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2009
- Vedúci: Doc. PhDr. Hana Srpová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBEC, Tomáš. Historie české reklamy. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství českého jazyka pro SŠ - Učitelství historie pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Tereza Hadravová -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Advokátní reklama v rozhodovací praxi České advokátní komory a Nejvyššího soudu Spojených států amerických
Marcel Jurčaga -
Čeština a cizí jazyky v (české) reklamě v hotelnictví
Alina Kurbatova -
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková -
Názory na reklamu v českém dobovém tisku v letech 1945 - 1955
Nina Pecková -
Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice
Tereza Hronová