Bc. Eva Zvěřinová, DiS.

Diplomová práce

Klamavá reklama

Misleading advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou klamavé reklamy, reklamy z pohledu práva i etického rámce. Součástí práce jsou teoretické poznatky, týkající se reklamy, reklamy klamavé a klamání z hlediska ochrany spotřebitele. Na teoretické poznatky navazuje empirický výzkum, jehož smyslem je nejen definování klamavých prvků, ale také potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz. V závěru práce je rozebráno …více
Abstract:
Thesis deals with issue of misleading advertising, advertising in terms of law and ethical framework. Part of the thesis are theoretical knowledge, which are regarding to the general advertising, the misleading advertising and deception in terms of consumer Protection. The empirical research is followed by theoretical knowledge, whose sense is not only define the elements of misleding, but also confirm …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace