Bc. Marek Vinkler, Ph.D.

Master's thesis

Sledování paprsku na programovatelných grafických kartách

Raytracing on GPU
Anotácia:
Cílem této práce bylo vytvořit funkční implementaci systému pro sledování paprsků na současných grafických kartách. Důraz byl kladen na to, aby aplikace bežela v reálném čase. Kvůli tomuto požadavku byl k implementaci použit jazyk “C for CUDA”. Finální produkt dosahuje 50+ snímků za sekundu v primárních paprscích na středně komplexních scnénách.
Abstract:
The goal of this work was to create a functional implementation of ray tracing engine on current main stream GPUs. Emphasis was put on performance of the application so that realtime frame rates could be achieved. Because of this requirement and the programming complexity of the ray tracing problem the “C for CUDA” language was chosen. The final product is a ray tracer that achieves 50+fps in primary …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedúci: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
  • Oponent: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics

Práce na příbuzné téma