Sledování paprsku na programovatelných grafických kartách – Bc. Marek Vinkler, Ph.D.
Bc. Marek Vinkler, Ph.D.
Master's thesis
Sledování paprsku na programovatelných grafických kartách
Raytracing on GPU
Anotácia:
Cílem této práce bylo vytvořit funkční implementaci systému pro sledování paprsků na současných grafických kartách. Důraz byl kladen na to, aby aplikace bežela v reálném čase. Kvůli tomuto požadavku byl k implementaci použit jazyk “C for CUDA”. Finální produkt dosahuje 50+ snímků za sekundu v primárních paprscích na středně komplexních scnénách.Abstract:
The goal of this work was to create a functional implementation of ray tracing engine on current main stream GPUs. Emphasis was put on performance of the application so that realtime frame rates could be achieved. Because of this requirement and the programming complexity of the ray tracing problem the “C for CUDA” language was chosen. The final product is a ray tracer that achieves 50+fps in primary …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bhwlw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedúci: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
- Oponent: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics
Práce na příbuzné téma
-
Vizualizace ray tracingu
Tadeáš Popov -
GPU acceleration of the continuous heterogeneity analysis in Xmipp
Dávid Šutor -
GPU acceleration of GlobalQuake application
Jakub Španger -
GPU akcelerace extrakce řezu z voxelového pole
Filip Čáp