Bc. Lukáš KUČERA
Master's thesis
Musik und Lieder im Deutschunterricht
Music and songs in the lessons of German
Abstract:
The first three chapters are theoretical part. Start of theory is put into psycholinguistics and its connection with the lyrics . The second chapter highlights the psychological aspect. It features characteristic of adolescence and the differences between puberty and adolescence, the psychology of learning, and how music and songs are observed from the point of view of psychology. The third chapter …moreAbstract:
První 3 kapitoly tvoří teoretickou část. Začátek teorie je uveden do psycholingvistiky a její souvislosti s texty písní. Druhá kapitola poukazuje na psychologické hledisko. Nabízí charakteristiku období dospívání a rozdíly mezi pubescencí a adolescencí, psychologii učení, a jak jsou pozorovány hudba a písně z hlediska psychologie. Třetí kapitola je věnována didaktickému hledisku. Nejprve je všeobecně …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČERA, Lukáš. Musik und Lieder im Deutschunterricht. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / ČJ-NJ
Theses on a related topic
-
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Jazykové dovednosti uživatelů anglického jazyka ve firemním prostředí
Petr Ptáček -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií
Kamila FROLOVÁ -
Jazykové dovednosti a jazykové prostředky; jejich rozvoj ve výuce NJ na 1. stupni ZŠ
Ludmila Jakubíková -
Jazykové dovednosti dětí s výchovnými problémy
Klára ŘÍHOVÁ -
Didaktické prostředky využívané začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ
Karolína Palečková