Musik und Lieder im Deutschunterricht – Bc. Lukáš KUČERA
Bc. Lukáš KUČERA
Diplomová práce
Musik und Lieder im Deutschunterricht
Music and songs in the lessons of German
Abstract:
The first three chapters are theoretical part. Start of theory is put into psycholinguistics and its connection with the lyrics . The second chapter highlights the psychological aspect. It features characteristic of adolescence and the differences between puberty and adolescence, the psychology of learning, and how music and songs are observed from the point of view of psychology. The third chapter …víceAbstract:
První 3 kapitoly tvoří teoretickou část. Začátek teorie je uveden do psycholingvistiky a její souvislosti s texty písní. Druhá kapitola poukazuje na psychologické hledisko. Nabízí charakteristiku období dospívání a rozdíly mezi pubescencí a adolescencí, psychologii učení, a jak jsou pozorovány hudba a písně z hlediska psychologie. Třetí kapitola je věnována didaktickému hledisku. Nejprve je všeobecně …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČERA, Lukáš. Musik und Lieder im Deutschunterricht. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Jazykové dovednosti uživatelů anglického jazyka ve firemním prostředí
Petr Ptáček -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií
Kamila FROLOVÁ -
Jazykové dovednosti a jazykové prostředky; jejich rozvoj ve výuce NJ na 1. stupni ZŠ
Ludmila Jakubíková -
Jazykové dovednosti dětí s výchovnými problémy
Klára ŘÍHOVÁ -
Didaktické prostředky využívané začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ
Karolína Palečková