Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19 – Saveliy Kovalenko
Saveliy Kovalenko
Bakalářská práce
Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19
Analysis of changes in consumer behavior due to the COVID-19 pandemic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výsledky a dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování a ekonomiky po celém světě. Cílem této práce bylo analyzovat změny v chování spotřebitelů se všemi faktory, které jej ovlivňují, a trendy světové ekonomiky během šíření viru. Výsledky této práce jsou založeny na sekundárním výzkumu, který byl proveden analýzou mnoha studií provedených v různých částech světa …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the results and impacts of the COVID-19 pandemic on consumer behavior and economies worldwide. The aim of this work was to analyze changes in consumer behavior with all the factors that affect it, and the trends of the world economy during the spread of the virus. The results of this work are based on secondary research, which was carried out by analyzing many studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedoucí: Jakub Danko
- Oponent: Tomáš Löster
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88194
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Matematické metody v ekonomii / Datové analýzy a modelování
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování ve vybraných sektorech sdílené ekonomiky
Kristýna Palivcová