Postavení čaje na trhu nápojů – Miroslava Břoušková
Miroslava Břoušková
Bakalářská práce
Postavení čaje na trhu nápojů
Position of tea on the beverage market
Anotace:
Cílem bylo vytvořit práci, která se v teoretické části věnuje charakteristikám čaje obecně, tedy historii, výrobě, účinkům a oblastem pěstování. Část analytická je věnována čajovému trhu v České republice -- franchising, čajovny, dovoz, výroba, spotřeba a závěrečná část zobrazuje výsledek řízeného rozhovoru s majitelem vybrané provozovny.Abstract:
Target of this work was to dedicate the theoretical part to general chaacteristics of tea - history, production, influence on organism and areas of growing. The analytic part is dedicated to tea market in the Czech republic - franchising, tea-houses, import, production and consumption. The last part reflects the result of a guided conversation with an owner of a chosen workroom.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16145
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2009
- Vedoucí: Lena Mlejnková
- Oponent: Liběna Jarolímková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh.
Jana VODIČKOVÁ -
Výkonnost trhu čaje v České republice
Martina Patočková -
Fairtradový čaj na českém trhu
Kateřina RYSOVÁ -
Spotřebitelské chování na trhu s čajem
Martina Kocúrová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s čajem a kávou
Daniel Volný