Miroslava Břoušková

Bakalářská práce

Postavení čaje na trhu nápojů

Position of tea on the beverage market
Anotace:
Cílem bylo vytvořit práci, která se v teoretické části věnuje charakteristikám čaje obecně, tedy historii, výrobě, účinkům a oblastem pěstování. Část analytická je věnována čajovému trhu v České republice -- franchising, čajovny, dovoz, výroba, spotřeba a závěrečná část zobrazuje výsledek řízeného rozhovoru s majitelem vybrané provozovny.
Abstract:
Target of this work was to dedicate the theoretical part to general chaacteristics of tea - history, production, influence on organism and areas of growing. The analytic part is dedicated to tea market in the Czech republic - franchising, tea-houses, import, production and consumption. The last part reflects the result of a guided conversation with an owner of a chosen workroom.
 

Klíčová slova

trh čajovna čaj

Keywords

tea-house market tea
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2009
  • Vedoucí: Lena Mlejnková
  • Oponent: Liběna Jarolímková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16145

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj