Bc. David Nejman

Diplomová práce

Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s

Analysis of current methods of communication and proposal of marketing campaign for McDonald’s
Anotace:
Diplomová práce „Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald´s“ představuje několik nástrojů marketingové komunikace u retailového podnikání společnosti McDonald’s. Zabývá se jejich použitím a vyhodnocením efektivnosti. Z nástrojů společnosti McDonald’s se věnuji především reklamě, public relations, osobnímu prodeji, sponzoringu, internetové komunikace a dalším …více
Abstract:
The thesis "Analysis of current methods of communication and proposal of marketing campaign for McDonald´s" presents several marketing communication tools in retail business for McDonald's. It deals with the use and evaluation of effectiveness. Among the instruments of McDonald's pays attention mostly advertising, public relations, personal selling, sponsorship, internet communications and more. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní