Online marketing jako nástroj rozvoje herního startupu – Bc. Pavla Mužíková
Bc. Pavla Mužíková
Diplomová práce
Online marketing jako nástroj rozvoje herního startupu
Online marketing as a tool for developing a gaming startup
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové komunikace jako nástroje pro rozvoj herního startupu. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu a navrhnutí optimalizace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace využívaných společností Critical Force Ltd k propagaci jejího produktu - mobilní hry Critical Ops. Diplomová práce je rozdělena do dvou rovin: teoretické a praktické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issues of online marketing communication as a tool for developing a gaming start-up. The goal of the diploma thesis is to evaluate the current state of and to create a proposal for optimizing marketing communication tools used by Critical Force Ltd to promote its main product - mobile game Critical Ops. The thesis is divided into two levels: theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mužíková, Pavla. Online marketing jako nástroj rozvoje herního startupu. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Marketingová komunikace malých léčebných lázní
Jana Andělová -
Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku
Sandra Libická Simonović -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský
Název
Vložil
Vloženo
Práva