Stage design invisible, aneb hranice scénografie – Erika Čičmanová
Erika Čičmanová
Master's thesis
Stage design invisible, aneb hranice scénografie
Borders of Scenography and Stage Design Invisible
Anotácia:
AnotaceHranice a možnost jejich překračování, neviditelnost, skryté faktory, nečekaná překvapení, tajemství, představy, fantazie, sen. Pozastavení, která odhalují krásu ve všedním dni a výjimečnost každého okamžiku. Subjektivní vnímání umělcovo, podoby světa, nové dimenze, pohled jedince stojícího v mase, na masu nahlížejícího však z dálky.. Možnost poodhalení individuální vnitřní krajiny nabízí se …viacAbstract:
AnotationLimits and possibility of crossing them, invisibleness, invisible factors, unexpected surprises, secrets, imagination, fantasy, dream. Situations that unfold us beauty of casual day and rareness of every moment we experienced. Chronognosis of an artist, world appearance, new dimensions, perspective of individual standing inside collectivity, but looking at it from distance. Possibility of …viacObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2009
- Vedúci: Petr Matásek
- Oponent: Alois Tománek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické; b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a); d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a); e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).; In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form; b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof; d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof; e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet);
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakulta AMUMaster programme / odbor:
Dramatická umění / Scénografie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.