Tomáš Rezek

Diplomová práce

Reklamní a mediální trh ČLR

Chinese Advertisement and Media Market
Anotace:
Cílem této práce je přiblížit evropským podnikatelům čínský reklamní a mediální trh. Efektivní marketing je nedílnou součástí jakékoliv úspěšné obchodní strategie. V případě Čínské lidové republiky to platí obzvlášť, především kvůli tvrdé konkurenci. Marketing úzce souvisí s kulturním prostředím, které bezprostředně ovlivňuje celou ekonomiku. Základní informace týkající se čínské ekonomiky jsou v první …více
Abstract:
The aim of this thesis is to present Chinese advertisement and media market to European entrepreneurs. Effective marketing is a very important factor for the success of every business strategy, especially in China. When talking about marketing and commercial communications, it is important to mention culture that has strong influence on the whole economy. First part of my thesis contains basic information …více
 

Klíčová slova

média reklama Čína ČLR
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Marie Přibová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8118

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.