Tomáš Rezek

Master's thesis

Reklamní a mediální trh ČLR

Chinese Advertisement and Media Market
Abstract:
Cílem této práce je přiblížit evropským podnikatelům čínský reklamní a mediální trh. Efektivní marketing je nedílnou součástí jakékoliv úspěšné obchodní strategie. V případě Čínské lidové republiky to platí obzvlášť, především kvůli tvrdé konkurenci. Marketing úzce souvisí s kulturním prostředím, které bezprostředně ovlivňuje celou ekonomiku. Základní informace týkající se čínské ekonomiky jsou v první …more
Abstract:
The aim of this thesis is to present Chinese advertisement and media market to European entrepreneurs. Effective marketing is a very important factor for the success of every business strategy, especially in China. When talking about marketing and commercial communications, it is important to mention culture that has strong influence on the whole economy. First part of my thesis contains basic information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2009
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Marie Přibová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8118

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.