Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Marek Kopřiva
Marek Kopřiva
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingu zaměřeného na seniory. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu senior, životním stylem seniorů v České republice, definuje seniora jako zákazníka a specifikuje prostředky marketingové komunikace působící na seniory. V praktické části je proveden marketingový výzkum zaměřený na nákupní zvyklosti seniorů.Abstract:
This thesis is focused on issues of marketing which is aimed at seniors. Theoretical part engages in definition of senior concept and their lifestyle in Czech republic. It defines senior as a customer and specifies the tools of marketing communication impacting on seniors. The practical part is performed as a marketing research which is aimed at shopping customs of seniors.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/crbpf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na kupní chování zákazníka
Tadeáš Vytiska -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Anton Tuikov -
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Daria Mudarisova -
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
Marie Damborská -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Analýza vlivu značky na kupní chování
Edita Kratochvílová -
Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování
Denisa Lampířová -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková