Marek Kopřiva

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingu zaměřeného na seniory. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu senior, životním stylem seniorů v České republice, definuje seniora jako zákazníka a specifikuje prostředky marketingové komunikace působící na seniory. V praktické části je proveden marketingový výzkum zaměřený na nákupní zvyklosti seniorů.
Abstract:
This thesis is focused on issues of marketing which is aimed at seniors. Theoretical part engages in definition of senior concept and their lifestyle in Czech republic. It defines senior as a customer and specifies the tools of marketing communication impacting on seniors. The practical part is performed as a marketing research which is aimed at shopping customs of seniors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace