Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Marek Kopřiva
Marek Kopřiva
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingu zaměřeného na seniory. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu senior, životním stylem seniorů v České republice, definuje seniora jako zákazníka a specifikuje prostředky marketingové komunikace působící na seniory. V praktické části je proveden marketingový výzkum zaměřený na nákupní zvyklosti seniorů.Abstract:
This thesis is focused on issues of marketing which is aimed at seniors. Theoretical part engages in definition of senior concept and their lifestyle in Czech republic. It defines senior as a customer and specifies the tools of marketing communication impacting on seniors. The practical part is performed as a marketing research which is aimed at shopping customs of seniors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/crbpf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na kupní chování uživatele slevových portálů
Karolína Aubrechtová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Zhodnocení vlivů online medií na kupní chování spotřebitelů
Kristýna Stübigerová -
Vliv značky na kupní chování zákazníka
Tadeáš Vytiska -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Filip Mašek -
Zhodnocení marketingové komunikace
Jan Boček -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Anton Tuikov -
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Daria Mudarisova