Profesní příprava učitelů prostřednictvím sebezkušenostní výuky – Bc. Karolína NAJZAROVÁ
Bc. Karolína NAJZAROVÁ
Diplomová práce
Profesní příprava učitelů prostřednictvím sebezkušenostní výuky
Professional preparation for teacher
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je osobnostně sociální rozvoj a jeho role v přípravě budoucích učitelů základních škol. První část práce se věnuje pojmu osobnost a jeho definicím, koncepcím osobnostně sociálního rozvoje a jeho vztahem k pregraduální přípravě učitelů. Náplní druhé části práce je srovnání pojetí osobnostně sociálního rozvoje budoucích učitelů základních škol v podmínkách českých vysokých …víceAbstract:
The central theme of this thesis is the personality and social development and its role in the training of future elementary school teachers. The first part focuses on the concept of personality and its definitions, concepts of personality and social development and its relationship to undergraduate teachers training. The content of the second part is to compare the concept of personality and social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2015
Zveřejnit od: 12. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Julius Sekera, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAJZAROVÁ, Karolína. Profesní příprava učitelů prostřednictvím sebezkušenostní výuky. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Soc Ped - prac. technická orientace
Práce na příbuzné téma
-
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy
Simona LEŠKOVÁ -
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Monika Klušáková -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Pregraduální příprava učitelů primární školy na PdF MU
Pavla Chytrá -
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Věra Kotková -
Srovnávací analýza podílu a struktury psychologické výuky v rámci pregraduální přípravy učitelů ve světě
Daniel NAM -
Možnosti pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ v oblasti zvládání kázeňských problémů žáků
Natálie ŠŤÁVOVÁ