Profesní příprava učitelů prostřednictvím sebezkušenostní výuky – Bc. Karolína NAJZAROVÁ
Bc. Karolína NAJZAROVÁ
Master's thesis
Profesní příprava učitelů prostřednictvím sebezkušenostní výuky
Professional preparation for teacher
Abstract:
Ústředním tématem diplomové práce je osobnostně sociální rozvoj a jeho role v přípravě budoucích učitelů základních škol. První část práce se věnuje pojmu osobnost a jeho definicím, koncepcím osobnostně sociálního rozvoje a jeho vztahem k pregraduální přípravě učitelů. Náplní druhé části práce je srovnání pojetí osobnostně sociálního rozvoje budoucích učitelů základních škol v podmínkách českých vysokých …moreAbstract:
The central theme of this thesis is the personality and social development and its role in the training of future elementary school teachers. The first part focuses on the concept of personality and its definitions, concepts of personality and social development and its relationship to undergraduate teachers training. The content of the second part is to compare the concept of personality and social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2015
Accessible from:: 12. 8. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Julius Sekera, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NAJZAROVÁ, Karolína. Profesní příprava učitelů prostřednictvím sebezkušenostní výuky. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Pedagogy / Soc Ped - TeV
Theses on a related topic
-
Pregraduální příprava učitelů a jejich představy o budoucí profesi
Romana SVĚTLÁKOVÁ -
Nová podoba praxí v pregraduální přípravě učitelů
Vendula MAHROVÁ -
Rozvoj kompetencí budoucích učitelů ke spolupráci s dalšími aktéry edukačního procesu v rámci pregraduální přípravy
Simona LEŠKOVÁ -
Pregraduální příprava a vstup do profese z pohledu začínajícího učitele
Monika Klušáková -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Pregraduální příprava učitelů primární školy na PdF MU
Pavla Chytrá -
Pregraduální příprava učitelů primárního vzdělávání, zaměřená na dramatickou výchovu
Věra Kotková -
Srovnávací analýza podílu a struktury psychologické výuky v rámci pregraduální přípravy učitelů ve světě
Daniel NAM