Analýza postojů spotřebitelů ke značce kvality KLASA – Dagmar Jeřábková
Dagmar Jeřábková
Diplomová práce
Analýza postojů spotřebitelů ke značce kvality KLASA
Analysis of Consumer Attitudes to Quality Label KLASA
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat postoje spotřebitelů ke značce kvality KLASA. Mezi dílčí cíle výzkumu patřilo především zjištění, zda je tato značka v povědomí spotřebitelů, zda vědí, co znamená, jestli ji věří a jestli ji preferují při nákupu potravin. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se chování spotřebitele. Dále se tato část zaměřuje na problematiku značek, a zvláštní …víceAbstract:
The main objective of the diploma thesis was to analyze consumer attitudes of quality label KLASA. The intermediate objectives included detection of position in the mind of customers, awareness, trustfulness and preferences. The theoretical section describes the basic definitions related to consumer behavior. Also this section describes the marks issue, focusing on quality labels. It describes quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95217
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Smeliková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
"Marie von Ebner-Eschenbachs Gemeindekind und Božena Němcovás Divá Bára - Analyse und Vergleich"
Barbora Bendová -
Les lexèmes dérivés du nom propre "Trump" : évolution et analyse contrastive français-tchèque
Veronika Nekudová -
Personenbezogene Schimpfwörter im Deutschen. Deutsch - tschechische vergleichende Analyse / Nadávky v německém jazyce. Německo - česká srovnávací analýza
Petr HUDÝ -
Grammatische Zweifelsfälle im Deutschen. Eine korpusbasierte Analyse der Nebensätze mit als ob
Alica Szűcsová -
Fachsprache der Trophologie. Eine fachsprachendidaktisch orientierte Analyse
Blanka Datinská -
Komunikační strategie pro značku Klasa
Šárka Kantorová -
Marketingový výzkum značky KLASA
Jana Baďurová -
Strategický marketing vybraného produktu s označením Klasa
Sabina Rousová