Kateřina Trnečková

Diplomová práce

Kooperativní učení (sonda do současné výukové praxe)

Cooperative learning (lesson observation)
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci kooperativního učení ve výuce. Analýzou hospitačního pozorování bylo zjištěno, že vyučující nepoužívají kooperativní učení vždy, když je to vhodné vzhledem ke stanovenému cíli. Na základě výzkumného šetření bylo vytvořeno deset pravidel pro úspěšné kooperativní učení
Abstract:
The diploma thesis is focused on the application of the cooperative learning in lessons. According to the analysis of classroom observations, it was realized that the teachers do not use the cooperative learning always when it is possible with regard to the given aims of the lesson. Ten guidelines of the successful cooperative leraning were set on the basis of the research
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2007
  • Vedoucí: Michaela Prášilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.