Analýza metod měření sponzoringu – Martina SASÍNKOVÁ
Martina SASÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza metod měření sponzoringu
The analysis methods of measurement of the sponzorship
Anotace:
Cílem teoretické části této bakalářské práce je analyzovat literární zdroje marketingové komunikace s důrazem na sponzoring, zjistit současnou situaci využívání sponzoringu v praxi a měření sponzorovaných aktivit firem v České republice a také objasňuje podnikovou filantropii a dárcovství. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření sponzorovaných aktivit firem v České republice.Abstract:
The objective of theoretic parts of these baccalaureate work is analyze literary sources marketing communication forcefully on sponsoring, find out contemporary situation exploitation sponsoring practically and metering sponsored activities firms in Czech republic. Bring out business philanthrophy and donation. In practical parts is effected questionnaire inquiry sponsored activities firms in Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zveřejnit od: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6845
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SASÍNKOVÁ, Martina. Analýza metod měření sponzoringu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Měření sponzoringu vybraného podniku
Pavla AMBROŽOVÁ -
Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě
Milan STARÝ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová